Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Gralnia
(2)
Autor
Baracchi Tiziano
(1)
Cairos Joshua
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Ducos Guillaume
(1)
Fanchi Tony
(1)
Kalota Rafał
(1)
Karcz Aleksander
(1)
Kendelic Romana
(1)
Konieczka Corey
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Laskey Robert
(1)
Molnar Mark
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Therianto Isuardi
(1)
Uogintas Jokubas
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
Dorośli
(2)
Młodzież
(2)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Gra amerykańska
(1)
Gra polska
(1)
Temat
Kolejnictwo
(1)
Statki parowe
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Zdrada
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Historia
(1)
2 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Odmęty grozy / projekt gry: Tony Fanchi ; w oparciu o projekt autorstwa Coreya Konieczki ; ilustracje: Tiziano Baracchi, Joshua Cairos, JB Casacop, Duallbrush, Guillaume Ducos, Aleksander Karcz, Romana Kendelic, Robert Laskey, Mark Molnar, Pixoloid Studios, Isuardi Therianto i Jokubas Uogintas ; oprawa graficzna: Cyrille Daujean ; tłumaczenie: Ryszard Chojnowski i Rafał Kalota. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., © 2021. - 1 pudełko (plansza z 4 wskaźnikami zasobów, 22 plastikowe figurki potworów, 10 arkuszy postaci, 3 arkusze pomocy zdrajcy, 10 pionków postaci, żeton aktywnego gracza, 4 znaczniki zdrajcy, 9 żetonów pasażerów, kość ośmiościenna, żeton podrózy, żeton rytuału, 14 kart lojalności, 70 kart Mitów, 2 karty tytułów, 20 kart zaklęć, 20 kart nawigacji, 20 kart przedmiotów, 9 kart uszkodzeń statku, 10 kart wyczynów, 126 kart umiejętności) : karton, papier, plastik ; 29x30x10 cm + instrukcja (28 stron : ilustracje ; 28 cm) ; Kompendium zasad (24 strony : ilustracje : 28 cm). .
Parowiec Atlantica płynie do Bostonu, ale za statkiem podąża mroczny cień, skrywający się pod falami. Twoi współpracownicy wydają się dziwnie zagubieni i wpatrują się w morze z cichą, rozpaczliwą tęsknotą. Gdy zasypiasz, nękają Cię niepokojące koszmary o mrocznych głębinach. Budzi Cię krzyk - na statku ktoś został zamordowany! Odmęty grozy to rozbudowana, angażująca gra planszowa z motywem zdrajcy, gdzie uczestnicy nie mogą ufać sobie nawzajem, a mimo to muszą uparcie dążyć do wskazanego celu. Przesiąknięta klimatem rodem z twórczości H.P. Lovecrafta, pełna unikatowych postaci z ciekawymi historiami, rozgrywka zapewnia mnóstwo emocji i zmusza graczy do nieustannego analizowania sytuacji i podejmowania ryzyka. Choć dowodzą wspólnie, muszą zachować czujność i wykazać się dużym sprytem, aby uratować statek przed pójściem na dno. Na czym to polega? W głębinach Oceanu Atlantyckiego czai się rój niebezpiecznych istot, które przyjęły za cel zatopienie parowca. Ich sługi, przybierające ludzką postać hybrydy, przeniknęły na pokład. W każdej rozgrywce w Odmęty grozy przynajmniej jedna osoba wciela się w rolę takiej istoty, której zadaniem będzie sabotowanie wysiłków innych graczy. Wszyscy uczestnicy, niezależnie czy są ludźmi, czy też zdradzieckimi hybrydami, mają dostęp do czterech kluczowych zasobów statku. Umiejętne zarządzanie nimi jest niezwykle istotne z punktu widzenia zwycięstwa i porażki, ale też dla odkrycia, kto jest kim. Podczas gdy ludzie będą się starali dbać o zachowanie zasobów, hybrydy będą subtelnie, acz skutecznie je uszczuplać. Jednak gdy nadejdzie czas kryzysu, trudno będzie ocenić, do czego dążą poszczególne osoby! W kluczowych momentach gracze będą musieli wspólnie stawić czoła niebezpieczeństwu. Czekają na nich wyzwania, które mogą narazić pasażerów oraz testy umiejętności, podczas których sabotażyści mogą dodatkowo utrudniać zwycięstwo. Dlaczego pokochasz tę grę? To rozbudowana, wielowymiarowa gra pełna ważnych decyzji, a jednocześnie zachwycająca klimatem. Wewnątrz znajdziemy wielką mapę statku parowego, 10 postaci z unikalnymi historiami, a także estetycznie wykonane figurki potworów. Podczas rozgrywki uczestnicy mają okazję wcielić się w niesymetryczne role. Jeśli pozostaniemy ludźmi, będziemy musieli skutecznie zarządzać zasobami, odkrywając jednocześnie tożsamość zdrajców. Gdy przypadnie nam rola hybrydy, czeka nad nie lada wyzwanie, by sabotować statek, nie dając się rozpoznać jako wróg. Gra czerpie garściami z twórczości H.P. Lovecrafta, jednocześnie eksplorując jej mniej znane obszary. Klimat grozy jest tu ciężki i wyraźny, a uczestnicy będą mieli okazję spotkać potwory, które na co dzień spoczywają ukryte w morskich głębinach. "Odmęty grozy" zbudowane zostały na kanwie planszowego hitu Battlestar Galactica i były konsultowane z jego autorem. Mamy zatem doskonałą mechanikę, która zachwyciła graczy na całym świecie, wzbogaconą o zupełnie nowe elementy strategiczne i zachwycającą nowym, wciągającym klimatem. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/odmety-grozy-2002997.html]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Polska / autor gry: Alan R. Moon ; ilustracje: Julien Delval ; oprawa graficzna: Cyrille Daujean ; tłumaczenie: Magda Kożyczkowska. - Gdańsk : Rebel Sp. z o.o., © 2021. - 1 pudełko (mapa Polski, 35 kart Biletów, 20 kart Państw) : karton, papier, plastik ; 30x30x4 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 29 cm).
Od morza aż do Tatr, jak Polska długa i szeroka rozciągają się przepiękne tereny, które tylko czekają na odkrycie. Chcesz pooddychać świeżą bryzą morską nad Zatoką Gdańską? A może wolisz urokliwe górskie szlaki wokół Zakopanego? "Wsiąść do pociągu: Polska" zabierze Cię w wyjątkową podróż do przeszłości, podczas której wcielisz się w kolejowego magnata z poprzedniego stulecia i przyczynisz się do rozwoju sieci połączeń kolejowych nie tylko w kraju, lecz także w sąsiednich państwach. Gra toczy się na planszy z mapą Polski, a celem graczy jest zrealizowanie jak największej liczby tras. Budując połączenia między miastami, a także łącząc ze sobą poszczególne kraje sąsiadujące, gracze próbują zdobyć monopol w segmencie komunikacji publicznej. Im wcześniej uda im się skomunikować dwa państwa, tym więcej punktów otrzymają. [https://gryplanszowe.pl/product-pol-5896-Wsiasc-do-pociagu-Polska.html?query_id=1]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gralnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej